Français Precoce

Français Precoce à Alianta Franceza

Français Precoce à Alianta Franceza

Cursurile organizate la Alianţa Franceză din Constanţa acoperă un evantai larg de specializări ce permit o abordare şi o perfecţionare progresivă a limbii.
De altfel, diverse formule speciale sunt propuse; de la cursurile specifice la cursurile de specialitate în numeroase domenii profesionale. Întâlniri şi teste preliminarii permit oferirea unui program adaptat pentru fiecare candidat.
În funcţie de caz, candidatul este invitat să se alăture unui grup sau să se orienteze spre formule personalizate. Alianţa Franceză din Constanţa este centru de examen pentru diplomele Ministerului Educaţiei Naţionale din Franţa (DELF, DALF), precum şi diplomele şi certificatele Camerei de Comerţ şi Industrie din Paris.
Alianţa Franceză din Constanţa evaluează, orientează şi validează competenţele acumulate.

Cursurile organizate la Alianţa Franceză din Constanţa acoperă un evantai larg de specializări ce permit o abordare şi o perfecţionare progresivă a limbii.
De altfel, diverse formule speciale sunt propuse; de la cursurile specifice la cursurile de specialitate în numeroase domenii profesionale. Întâlniri şi teste preliminarii permit oferirea unui program adaptat pentru fiecare candidat.
În funcţie de caz, candidatul este invitat să se alăture unui grup sau să se orienteze spre formule personalizate. Alianţa Franceză din Constanţa este centru de examen pentru diplomele Ministerului Educaţiei Naţionale din Franţa (DELF, DALF), precum şi diplomele şi certificatele Camerei de Comerţ şi Industrie din Paris.
Alianţa Franceză din Constanţa evaluează, orientează şi validează competenţele acumulate.

Nivelul 1 - Prescolari

Les activités présentées ci-après se déroulent idéalement en bibliothèque (un grand nombre de livres différent est nécessaire) et s'appuient sur des albums pour l'enrichissement linguistique, culturel et littéraire des élèves. Elles visent à initier les élèves aux structures de l'écrit, à faire naître le plaisir des textes et de la langue, à stimuler et à structurer l'imaginaire et à favoriser des productions orales structurées (comparaisons, argumentations).